Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 25 kwietnia 2017 o 13:04:12 przez r2d2
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 21 listopada 2016 o 11:40:16 przez Glono
Dodano: 10 października 2016 o 13:12:23 przez sin
Moda na bardzo drogie pierścionki zaręczynowe z diamentem, kosztujące kilka wypłat, to tylko kampania marketingowa zrealizowana przez De Beers w 1930 roku. Wcześniej chodziło wyłącznie o symbol, zaś firma sukcesywnie wypromowała modę na diament. Przed wojną, tylko 10% pierścionków miało diament - pod koniec XX wieku niemal 80%. Udana kampania przyczyniła się do tego, że obecnie "tańszy" pierścionek jest odbierany jako skąpstwo czy brak zaradności życiowej.
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 13 listopada 2015 o 10:37:58 przez KasztanGniewu
Dodano: 22 marca 2015 o 14:49:50 przez RoundHere
19-letni Phil James został potrącony przez pociąg na stacji kolejowej. Maszynista zeznał, że chłopak spokojnym krokiem wszedł pod nadjeżdżającą maszynę. Obrażenia były tak poważne, że nastolatek 2 dni później zmarł w szpitalu. Pozostawił kochającą rodzinę i dziewczynę. Becky Tait wpadła w depresję i postanowiła pójść śladem ukochanego. Dokładnie 2 miesiące później, tego samego dnia i o tej samej godzinie wbiegła pod ten sam pociąg. Zginęła na miejscu.
Dodano: 02 stycznia 2015 o 19:04:18 przez RoundHere
Dodano: 05 listopada 2014 o 10:09:24 przez 1chips
źródło: przegląd sportowy
Dodano: 24 czerwca 2014 o 14:06:46 przez lorenzo8