Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 26 kwietnia 2016 o 13:52:03 przez BeeF
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 12 kwietnia 2016 o 21:18:07 przez Davmiguel06
Mówi, że to jej "fetysz" i ją relaksuje. Chodzi o rekreacyjne suszenie się suszarką. Podobno mama ją w ten sposób usypiała i Margaret nadal w ramach relaksu włącza suszarkę na mały nawiew, a przy tym np. czyta książkę.
źródło: http://www.pudelek.pl/artykul/90176/margaret_w_vivie_mam_taki_fetysz_ze_susze_sie_3_godziny_suszarka/
Dodano: 10 marca 2016 o 15:41:48 przez KasztanGniewu
Użytkownik Reddita opowiada swoją historię. Pisze, że chciał zrobić psikus swojej dziewczynie i schował się w kabinie prysznicowej, kiedy ta weszła do łazienki. Myślał, że dziewczyna chce np. wysuszyć włosy, podczas kiedy ona...usiadła na sedesie i zaczęła robić okropną, głośną i śmierdzącą kupę. Użytkownik pisze, że był załamany, bo byli związkiem z krótkim stażem i to była zdecydowanie krępująca sytuacja. Na domiar złego, dziewczyna siedziała na sedesie bardzo długo, a jej partner...wstydził s
Dodano: 21 grudnia 2015 o 09:25:27 przez KasztanGniewu
Niewiele firm odważy się na podobny ruch, pomimo, że zapewniają o wodoodporności swoich produktów. Sony poszło na całość - oprócz obietnic, klienci dostają także naoczny dowód. Odtwarzacz mp3 marki Sony pakowany jest w butelkę wypełnioną wodą! Można go kupić w automatach - zupełnie tak, jak zwykły napój czy batonik. Wody, oczywiście, nie zaleca się pić po tym, jak leżał w niej odtwarzacz. Na razie taki sposób dystrybucji mp3 odbywa się tylko w Nowej Zelandii.
źródło: http://metro.co.uk/2014/02/11/sony-sells-its-waterproof-mp3-player-in-a-bottle-of-water-4300284/
Dodano: 18 listopada 2015 o 14:01:04 przez KasztanGniewu
To nie pierwszy raz, gdy dwa najpopularniejsze napoje świata atakują się nawzajem. Zarówno Pepsi, jak i Coca-Cola wielokrotnie obrażały się w reklamach. Pepsi prowadzi nawet kampanię porównawczą - uczestnikom podaje się dwa kubki z napojami. W jednym znajduje się Pepsi, a w drugim Coca-Cola. Ich zadaniem jest wybrać ten, który smakuje lepiej. Większość osób wybiera Pepsi. Nie idzie to jednak w parze ze sprzedażą. W 2010 roku Coca-Cola sprzedała 1,6 miliarda skrzynek zwykłej Coca-Coli i 927 milio
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 03 lipca 2015 o 09:52:33 przez RoundHere
źródło: http://facet.wp.pl/kat,1034181,wid,15642203,wiadomosc.html?ticaid=113725
Dodano: 14 września 2014 o 21:27:04 przez Pehto
Bez zastanowienia zabrał go do domu, wyleczył i obserwował, jak ptak uczy się latać. Gdy nadszedł moment rozłąki, koliber odleciał, ale wrócił następnego dnia.
Dodano: 07 lipca 2014 o 13:02:48 przez RoundHere