Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Co-ParentMatch, firma zajmująca się kojarzeniem kobiet chcących zajść w ciążę z dawcą spermy, rozpoczęła właśnie kampanię pod hasłem #SaveGingers ("uratujmy rudzielców"), która ma na celu zachęcić rudych mężczyzn do zostania dawcą nasienia. Według danych Co-ParentMatch tylko 2 procent dawców ma tę cechę, co nie jest zaskoczeniem, bo mniej więcej tyle jest osób rudych w społeczeństwie. Gdyby jednak rudzielcy zmotywowali się do działania i chętniej oddawali spermę, mogłoby to mieć wpływ na wzrost tego wskaźnika.
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 14 września 2017 o 14:25:08 przez e-wonsz
Dodano: 01 września 2017 o 16:55:20 przez kittycorn
- Anna Przybylska
Dodano: 19 czerwca 2016 o 09:04:37 przez myrmek
Funkcjonariusze z Międzyrzecza prowadzą poszukiwania za 29-letnim Piotrem Korcala, który oddalił się z zamkniętego oddziału Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. Mężczyzna został umieszczony w szpitalu, ponieważ dokonał zabójstwa.
Jeśli zauważysz poszukiwanego - zadzwoń na telefon alarmowy!
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
źródło: http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/120417,Policjanci-poszukuja-mezczyzny.html
Dodano: 22 grudnia 2015 o 10:20:34 przez KasztanGniewu
Dodano: 17 listopada 2015 o 19:22:38 przez Duffy25
Tak wynika z  badania przeprowadzonego przez agencję MindMover. Dla 27 proc. respondentów marką, która najmocniej kojarzy im się z przedświątecznym i świątecznym czasem, jest John Lewis. To jedna z najbardziej znanych sieci domów handlowych "z tradycjami" działających na Wyspach Brytyjskich. 26 proc. ankietowanych uznało, że ze świętami Bożego Narodzenia najbardziej kojarzy im się Coca-Cola. Miejsca 3-5 w rankingu zajęły kolejno Marks & Spencer, Tesco i Sainsbury's, a miejsca 6-10 przypadły kole
źródło: http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Cios-dla-Coca-Coli-Jest-inna-marka-ktora-bardziej-kojarzy-sie-ze-swietami,wid,17959849,wiadomosc.html?ticaid=115e7b
Dodano: 08 listopada 2015 o 10:54:18 przez RoundHere
Mimo, iż obecnie emitowany jest 12(!) sezon programu, Magda Gessler wciąż przyciąga przed telewizory miliony widzów. Po trzech odcinkach show gromadzi 2,06 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej - donoszą Wirtualne Media. Daje to TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuchenne-rewolucje-zyskuja-widzow-z-tygodnia-na-tydzien-tvn-liderem-w-grupie-komercyjnej
Dodano: 21 września 2015 o 09:49:39 przez RoundHere