Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Brogan Gillard (26 l.), Paige Cunningham (22 l.) i Shannon Jones (20 l.) to Brytyjki sakazane na gwałt na gwieździe tamtejszego futbolu na podstawie filmu, które same nagrały przedstawiającego je, jak wykorzystują 20-latka, znanego piłkarza, którego wizerunek nie został upubliczniony. Piłkarz będący pod wpływem alkoholu został przez nie zwabiony do mieszkania jednej z nich, gdzie między innymi rozebrały go i ogoliły. Cięły też warzywa na jego nagim ciele i groziły, że wsadzą mu nożyczki w pupę.
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 07 lutego 2018 o 13:06:25 przez e-wonsz
Dodano: 23 września 2016 o 17:07:48 przez callista006
"Pompowany" jedynie przysiadami, wypadami .. i cała reszta palących ćwiczeń, do których powinna być - jak to niektórzy sugerują - dołączona gaśnica w zestawie.
Dodano: 12 stycznia 2016 o 21:25:15 przez Davmiguel06
Szokujące sceny rozegrały się w kościele na przedmieściach Sydney. Wierni uchwycili na video moment, jak Matka Boska z obrazu rusza ustami, wypowiadając słowa modlitwy! Kościół natychmiast stał się celem pielgrzymek wiernych. Sceptycy uważają, że nagranie to iluzja, którą wywołał ruch rozgrzanego powietrza.
źródło: https://www.youtube.com/watch?v=JHkoImWxO0A
Dodano: 22 lipca 2015 o 18:27:25 przez RoundHere
Produkt zamiast 100 zł kosztuje 99,99 zł. Klient i tak wyda 100 zł, ale cena nie przekroczy pewnej bariery - czytamy na Papilocie. Najbardziej podchwytliwa w reklamach jest jednak informacja o obniżce. Federacja Konsumentów zwraca uwagę, żeby uważać na obniżki procentowe, co stosuje się w przypadku tanich produktów. Zamiast pisać, że szampon staniał o 2 zł, lepiej napisać, że zapłacimy za niego mniej aż o 50 proc., bo to robi wrażenie. Z kolei przy drogich rzeczach zamiast procentów jest cena, b
Dodano: 26 marca 2015 o 22:24:46 przez RoundHere
Stephanie Scolaro zyskała przydomek jednej z tzw. Rich Kids of Instagram, czyli dzieci bogaczy, którzy na Instagramie chwalą się swoim wystawnym życiem. Podczas, gdy ludzie umieszczają w sieci zdjęcia z McDonalda, Stephanie chwali się fotkami z najbardziej ekskluzywnych restauracji. Dziewczyna twierdzi, że nie ma w tym nic dziwnego. "Dla mnie to codzienność. Jadam w takich miejscach od zawsze, i dla moich znajomych z wyższych sfer takie zdjęcia są czymś normalnym", mówi skromnie. "Nie zamierzam
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 17 lutego 2015 o 13:19:03 przez RoundHere
Dodano: 29 sierpnia 2014 o 09:45:35 przez lorenzo8