Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 24 maja 2015 o 18:44:00 przez RoundHere
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 25 lutego 2016 o 14:10:13 przez BeeF
Dodano: 26 października 2015 o 17:39:22 przez RoundHere
Z tego wniosek, że faceci cały czas zachowują się tak, jakby mieli okres.
Dodano: 04 października 2015 o 11:11:21 przez RoundHere
W 2006 roku japońska kolej zlikwidowała ostatni etat na stacji w Kishi z powodu ponoszonych strat. Na miejscu została tylko dzika kotka i wtedy ruch zaczął rosnąć. Kotka stała się tak popularna wśród podróżnych, że kolej nadała jej imię Tama i zatrudniła na etacie zawiadowcy. Nakręcono o niej film dokumentalny, zaczęto pisać w przewodnikach, a z całej Japonii do Kishi zaczęły przyjeżdżać wycieczki. Niestety, 22 czerwca tego roku Tama zdechła w wieku 16 lat. Regionalna dyrekcja kolei zorganizował
źródło: "The Guardian"
Dodano: 29 czerwca 2015 o 17:21:21 przez bsnrk
W całym zamieszaniu chodzi o to, że - według tej reklamy - "ciało na plażę", to takie jak ze zdjęcia. Idealne, opalone, wyrzeźbione i szczupłe. Ludzie czują się oburzeni i mają dość wmawiania im, że tak wygląda jedyny i słuszny model sylwetki. Coraz więcej ludzi przestaje popadać w kompleksy i akceptuje swoje ciało takim, jakim jest. Tego typu akcje marketingowe wcale im w tym nie pomagają, dlatego wywołują tak negatywne emocje.
Dodano: 29 kwietnia 2015 o 11:11:14 przez BeeF
Dodano: 11 lutego 2014 o 10:51:34 przez RoundHere
Dodano: 06 stycznia 2014 o 15:36:20 przez RoundHere