Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 27 marca 2017 o 16:24:03 przez kittycorn
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 21 sierpnia 2015 o 11:33:54 przez BeeF
Dodano: 21 czerwca 2015 o 08:38:07 przez RoundHere
Rób po 2 serie każdego z ćwiczeń 3 razy w tygodniu (np. w poniedziałki, środy i piątki), a pierwsze efekty zobaczysz już po trzech tygodniach. 1) Z boku na bok. Stań w szerokim rozkroku i zrób półprzysiad. Ugnij lewą nogę, przenosząc na nią ciężar ciała i jednocześnie prostując prawą. Następnie przenieś ciężar ciała na prawą nogę, przesuwając pupę najniżej, jak możesz. To jest jedno powtórzenie. Zrób jeszcze 11–19. 2) W górę i w dół. Stań w niewielkim rozkroku, opuść ręce wzdłuż ciała. Pochyl si
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 10 kwietnia 2015 o 17:53:16 przez RoundHere
Dodano: 13 marca 2015 o 10:55:10 przez RoundHere
Dodano: 28 lutego 2015 o 18:40:27 przez defdef
źródło: http://solarscience.msfc.nasa.gov/papers/hathadh/SolarSystemModel.pdf
Dodano: 18 lutego 2015 o 10:14:40 przez udek
Dodano: 08 maja 2014 o 23:31:34 przez defdef