Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 21 lutego 2015 o 19:54:17 przez Davmiguel06
Polecamy

Zobacz jeszcze

Kaitlyn Smith zrzuciła olbrzymią ilość tłuszczu, która pozostawiła po sobie nieestetyczną, obwisłą skórę. Dziewczyna poddała się więc kilku zabiegom estetycznym, dzięki którym jej figura jest teraz bardzo ładna - bez obwisłej skóry. Gratulujemy motywacji!
Dodano: 25 października 2016 o 14:51:36 przez Szyszka
Moda na bardzo drogie pierścionki zaręczynowe z diamentem, kosztujące kilka wypłat, to tylko kampania marketingowa zrealizowana przez De Beers w 1930 roku. Wcześniej chodziło wyłącznie o symbol, zaś firma sukcesywnie wypromowała modę na diament. Przed wojną, tylko 10% pierścionków miało diament - pod koniec XX wieku niemal 80%. Udana kampania przyczyniła się do tego, że obecnie "tańszy" pierścionek jest odbierany jako skąpstwo czy brak zaradności życiowej.
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 13 listopada 2015 o 10:37:58 przez KasztanGniewu
Dodano: 27 lipca 2015 o 13:23:58 przez BeeF
Dodano: 05 marca 2015 o 12:15:34 przez RoundHere
Dodano: 09 stycznia 2015 o 10:29:57 przez RoundHere
Dodano: 11 grudnia 2014 o 15:54:36 przez 1chips
Dodano: 12 listopada 2014 o 18:19:35 przez 1chips