Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 14 września 2015 o 17:23:51 przez ART_emida
Polecamy

Zobacz jeszcze

Portal Papilot przeprowadził ankietę wśród internautów, którzy mieli ocenić i wyłonić, która z popularnych blogerek jest brzydsza, głupsza i mniej warta. Oto wyniki - szokujące: Galeria 4 zdjęć

źródło: Papilot.pl
Dodano: 30 maja 2017 o 18:22:15 przez KasztanGniewu
Dodano: 07 lutego 2017 o 15:12:23 przez KasztanGniewu
Banner za nim głosi: "Czy wiesz już o najnowszej czapce Curta?". Spójrzcie tylko, co ma na głowie: "Nową czapkę Curta". Rewelacja!
Dodano: 25 lipca 2016 o 12:35:01 przez Szyszka
Większość osób deklaruje, że właśnie w takim czasie obcina paznokcie u stóp. Rosną one trochę wolniej, niż te u dłoni, więc nie ma potrzeby obcinania ich aż tak często. Takie jak na zdjęciu wymagają już jednak dłuższego hodowania - nie polecamy...
Dodano: 29 marca 2016 o 18:05:28 przez Szyszka
Dodano: 14 stycznia 2016 o 13:32:02 przez callista006
Dodano: 07 września 2015 o 11:07:15 przez RoundHere
Stroje sportowców to jedne z najlepszych nośników reklam. Zwykle są więc szczelnie pokryte logotypami sponsorów. Inny chwyt marketingowy wykorzystał jednak żeński team kolarski z Kolumbii... W przeciwieństwie do zawodników i zawodniczek z innych drużyn, kolarki kolumbijskiej grupy IDRD Bogota Humana-Solgar-San Mateo na strojach mają sporo wolnego miejsca. Nie dlatego, że brakuje chętnych sponsorów, by się tam reklamować. Chodzi o to, by przyciągnąć uwagę do logotypów tych, którzy już dokładają s
źródło: http://natemat.pl/117011,te-stroje-sportowe-kolarek-z-kolumbii-przyciagaja-wzrok-kibicow-i-napedzaja-akcje-marketingowa-ich-sponsora
Dodano: 17 września 2014 o 09:59:17 przez RoundHere