Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 03 sierpnia 2015 o 15:36:09 przez BeeF
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 04 września 2017 o 16:46:27 przez e-wonsz
Dodano: 07 czerwca 2017 o 10:18:24 przez Ivan
Dodano: 07 lutego 2017 o 11:49:51 przez Glono
źródło: cosmpolitan.pl
Dodano: 13 lipca 2015 o 17:34:27 przez LotkA
Dodano: 07 lipca 2015 o 09:45:30 przez RoundHere
Rób po 2 serie każdego z ćwiczeń 3 razy w tygodniu (np. w poniedziałki, środy i piątki), a pierwsze efekty zobaczysz już po trzech tygodniach. 1) Z boku na bok. Stań w szerokim rozkroku i zrób półprzysiad. Ugnij lewą nogę, przenosząc na nią ciężar ciała i jednocześnie prostując prawą. Następnie przenieś ciężar ciała na prawą nogę, przesuwając pupę najniżej, jak możesz. To jest jedno powtórzenie. Zrób jeszcze 11–19. 2) W górę i w dół. Stań w niewielkim rozkroku, opuść ręce wzdłuż ciała. Pochyl si
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 10 kwietnia 2015 o 17:53:16 przez RoundHere
źródło: onet
Dodano: 19 kwietnia 2014 o 11:54:46 przez lorenzo8