Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 14 listopada 2017 o 15:34:53 przez Catpie
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 21 grudnia 2016 o 16:51:02 przez kittycorn
Dodano: 27 września 2016 o 13:33:18 przez Catpie
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 31 maja 2016 o 11:08:42 przez marysia
Póki co wiadomo tylko tyle, że "M jak Miłość" na pewno nie będzie emitowane przez wakacje, no bo zawsze tak było. Jednak biorąc pod uwagę ostatnie rewelacje na temat ciemnych chmur nad serialem "Klan" (podobno ma zniknąć z anteny), wielu fanów sagi o rodzinie Mostowiaków zaczyna martwić się o swój ulubiony serial. Póki co wiadomo tylko tyle, że "M jak Miłość" na pewno nie będzie emitowane przez wakacje, no bo zawsze tak było. Jednak biorąc pod uwagę ostatnie rewelacje na temat ciemnych chmur nad
Dodano: 01 marca 2016 o 12:24:24 przez RoundHere
Dodano: 20 listopada 2015 o 16:48:57 przez BeeF
Tak wynika z  badania przeprowadzonego przez agencję MindMover. Dla 27 proc. respondentów marką, która najmocniej kojarzy im się z przedświątecznym i świątecznym czasem, jest John Lewis. To jedna z najbardziej znanych sieci domów handlowych "z tradycjami" działających na Wyspach Brytyjskich. 26 proc. ankietowanych uznało, że ze świętami Bożego Narodzenia najbardziej kojarzy im się Coca-Cola. Miejsca 3-5 w rankingu zajęły kolejno Marks & Spencer, Tesco i Sainsbury's, a miejsca 6-10 przypadły kole
źródło: http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Cios-dla-Coca-Coli-Jest-inna-marka-ktora-bardziej-kojarzy-sie-ze-swietami,wid,17959849,wiadomosc.html?ticaid=115e7b
Dodano: 08 listopada 2015 o 10:54:18 przez RoundHere