Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Polecamy

Zobacz jeszcze

Niech robi specjalnie brzydką minę do zdjęcia - wtedy każdy pomyśli, że to tylko takie żarty. Dzięki temu nie wyjdzie brzydko, a "zapozuje" brzydko, a to zawsze lepiej. Prawda?
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 13 września 2016 o 11:40:36 przez Szyszka
źródło: Facebook
Dodano: 25 kwietnia 2016 o 11:32:51 przez myrmek
Moda na bardzo drogie pierścionki zaręczynowe z diamentem, kosztujące kilka wypłat, to tylko kampania marketingowa zrealizowana przez De Beers w 1930 roku. Wcześniej chodziło wyłącznie o symbol, zaś firma sukcesywnie wypromowała modę na diament. Przed wojną, tylko 10% pierścionków miało diament - pod koniec XX wieku niemal 80%. Udana kampania przyczyniła się do tego, że obecnie "tańszy" pierścionek jest odbierany jako skąpstwo czy brak zaradności życiowej.
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 13 listopada 2015 o 10:37:58 przez KasztanGniewu
Bikini? "Żaden problem." Bielizna? "OMG! Nie patrz!"
Dodano: 17 października 2015 o 09:45:57 przez RoundHere
Nasza bohaterka od kilku lat zmaga się z potwornymi zmianami skórnymi. To nie są pojedyncze pryszcze na twarzy, ale ropiejące zmiany atakujące całą powierzchnię jej ciała. Aż trudno uwierzyć, że to „zwykły” trądzik, a nie poważniejsza choroba... Dziewczyna zmaga się z ogromnym problemem, ale jest przy tym wyjątkowo odważna. Postanowiła pokazać światu, jak cierpi. Czy dzisiaj wygląda choć odrobinę lepiej? Zobaczcie...
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 09 stycznia 2015 o 14:35:30 przez Davmiguel06
Dodano: 18 sierpnia 2014 o 15:24:10 przez mperry
Dodano: 14 lipca 2014 o 13:19:34 przez legero