Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 16 czerwca 2014 o 15:35:05 przez legero
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 13 kwietnia 2017 o 16:48:22 przez KasztanGniewu
Dodano: 23 stycznia 2017 o 12:41:17 przez RoundHere
1. Przejdź na dietę. Stosuj dietę lekko strawną, unikaj potraw słonych, ostrych, powodujących wzdęcia, które dodatkowo obciążyłyby obolały brzuch. Wykreśl w te dni mocną kawę i herbatę, napoje typu cola, bo zawarta w nich kofeina nasila skurcze macicy. Zadbaj o obecność magnezu w diecie, który zmniejsza napięcie mięśni, i węglowodanów. 2. Ogranicz aktywność ruchową. 3. Masuj brzuch olejkami. Na dłoń wylej 4–5 kropli olejku i masuj przez kilka minut podbrzusze ruchem zgodnym ze wskazówkami zegara
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 24 kwietnia 2016 o 16:27:42 przez Davmiguel06
Dodano: 06 września 2015 o 11:52:44 przez RoundHere
Dodano: 05 września 2015 o 11:46:06 przez RoundHere
Dodano: 26 marca 2015 o 09:23:06 przez RoundHere
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 11 marca 2015 o 11:02:17 przez wiedzmikolajka