Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Dodano: 05 kwietnia 2016 o 16:58:01 przez kittycorn
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 21 grudnia 2016 o 16:51:02 przez kittycorn
Dodano: 24 października 2016 o 13:27:44 przez callista006

Maffashion osttanio bardzo dużo zmieniła w swoim wyglądzie. Blond włosy i powiększone usta sprawiły, że fani zastanawiają się czy blogerka nie inspiruje się Eweliną z Warsaw Shore. Podobieństwo jest uderzające. Galeria 7 zdjęć

Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 25 sierpnia 2016 o 11:13:52 przez sin
Zwykła, naturalna - jak dobrze, że bez silikonowego biustu i trzech par sztucznych rzęs!
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 10 czerwca 2016 o 16:35:48 przez Szyszka
Obrazek zwinięty, kliknij aby rozwinąć
Dodano: 24 maja 2016 o 13:58:35 przez e-wonsz
Tak wynika z  badania przeprowadzonego przez agencję MindMover. Dla 27 proc. respondentów marką, która najmocniej kojarzy im się z przedświątecznym i świątecznym czasem, jest John Lewis. To jedna z najbardziej znanych sieci domów handlowych "z tradycjami" działających na Wyspach Brytyjskich. 26 proc. ankietowanych uznało, że ze świętami Bożego Narodzenia najbardziej kojarzy im się Coca-Cola. Miejsca 3-5 w rankingu zajęły kolejno Marks & Spencer, Tesco i Sainsbury's, a miejsca 6-10 przypadły kole
źródło: http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Cios-dla-Coca-Coli-Jest-inna-marka-ktora-bardziej-kojarzy-sie-ze-swietami,wid,17959849,wiadomosc.html?ticaid=115e7b
Dodano: 08 listopada 2015 o 10:54:18 przez RoundHere
Dodano: 24 lipca 2015 o 10:44:55 przez RoundHere