Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
Fotografia przedstawia Annę Boznan i Travisa Thompsona oraz ich trójkę dzieci. Jedno z nich jest półprzezroczyste. Chłopiec zmarł pół roku wcześniej na białaczkę. Symboliczna obecność na zdjęciu ma przypominać rodzinie, że jego duch zawsze będzie wśród nich.
Dodano: 05 listopada 2015 o 22:55:23 przez callista006
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 06 grudnia 2016 o 12:32:21 przez r2d2
Zamiast oglądać rozgrywki i kibicować swoim mężom, Ania Lewandowska i Sara Boruc zostały przyłapane na robieniu sobie słit foci, przeglądaniu się w telefonie, układaniu włosów i poprawianiu makijażu. Świadkowie twierdzą, ze były bardzo znudzone meczem i interesowało je tylko to, by dobrze wypaść na zdjęciach, które natychmiast wrzucały na Instagramy.
Dodano: 26 czerwca 2016 o 11:52:13 przez sin
Z tego, co można wywnioskować... nie zmienił się WCALE. Gracjan nadal jest aktywny w sieci, tworzy, ubiera się tak samo i nie traci pogody ducha.
Dodano: 07 marca 2016 o 11:48:04 przez KasztanGniewu
Dodano: 16 października 2015 o 15:49:23 przez BeeF
Co takiego „duże dziewczyny robią lepiej”? Cieszą się życiem, nie ulegają presji, nie ukrywają się przed światem i zwyczajnie lubią siebie. Pod tym względem mają przewagę nawet nad szczupłymi koleżankami, które zawsze znajdą powody do narzekań. One przyjmują rzeczywistość taką, jaka jest. Potrafią być zalotne, pewne siebie i seksowne pomimo wszystko. Udowadniają to w najbardziej przekonujący sposób – odważnymi zdjęciami, które publikują w mediach społecznościowych.
Dodano: 13 marca 2015 o 16:19:52 przez wiedzmikolajka
Dodano: 09 lutego 2015 o 13:24:50 przez lorenzo8
W sklepach Lidl pojawiła się promocja na ser z koziego mleka. Produkt kupimy za 6,66 złotych. Według egzorcysty księdza Grzegorza Daroszewskiego, taka cena i kozioł na opakowaniu produktu to nie przypadek. "Reklama Lidla jest prowokacją raczej nieprzypadkową. Nawiązuje do symboliki biblijnej, gdzie liczba 666 jest liczbą bestii, czyli diabła, a kozioł jest symbolem zła i antytezą Jezusa jako Baranka."
źródło: http://m.wprost.pl/kraj/id,418988/Ser-za-666-zl-Egzorcysta-to-nie-przypadek.html
Dodano: 04 grudnia 2014 o 13:16:07 przez lorenzo8