Korzystanie z witryny Bezuzyteczna.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies.

Akceptuję Politykę plików cookies (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
Rejestracja
W całym zamieszaniu chodzi o to, że - według tej reklamy - "ciało na plażę", to takie jak ze zdjęcia. Idealne, opalone, wyrzeźbione i szczupłe. Ludzie czują się oburzeni i mają dość wmawiania im, że tak wygląda jedyny i słuszny model sylwetki. Coraz więcej ludzi przestaje popadać w kompleksy i akceptuje swoje ciało takim, jakim jest. Tego typu akcje marketingowe wcale im w tym nie pomagają, dlatego wywołują tak negatywne emocje.
Dodano: 29 kwietnia 2015 o 11:11:14 przez BeeF
Polecamy

Zobacz jeszcze

Dodano: 12 lutego 2018 o 17:52:35 przez sin
Dodano: 27 kwietnia 2017 o 16:02:44 przez Podolski
Dodano: 24 marca 2016 o 18:11:55 przez callista006
Dodano: 08 grudnia 2015 o 14:44:42 przez Davmiguel06
Spotkało się to z oburzeniem rodziców, których małe dzieci otrzymały w prezencie prezerwatywy wałęsające się między frytkami.
źródło: http://www.opposingviews.com/i/mcdonald-s-apologizes-for-condoms-in-happy-meals-oops
Dodano: 27 sierpnia 2015 o 17:14:09 przez RoundHere
Dodano: 28 czerwca 2014 o 13:12:59 przez Davmiguel06
Dodano: 30 kwietnia 2014 o 21:27:38 przez joker292