cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Administracja Google sprawdzi czy Ekipa Friza naruszyła zasady reklamowe YouTube promując w swoim klipie "Chill" piwo Buh wśród młodych widzów.
logo-head
czytaj dalej

W teledysku "Chill" piwo Buh pojawia się około 20 razy. Producent piwa twierdzi, że nie zlecał Ekipie promowania swojego produktu i nie uzgadniał z youtuberami formy teledysku. Jednocześnie producent poinformował, że przekazał twórcom swój produkt.

"Moim zdaniem współpraca Ekipy z producentem piwa Buh jest mocno niemoralna. Głównie dlatego, że Ekipa zna swój target i wie, że w jej grupie docelowej jest wiele osób niepełnoletnich. Promowanie produktów, które mogą tym młodym ludziom szkodzić i po prostu nie powinni widzieć ich reklam (jak w przypadku alkoholu), uważam za mocno chybione" - mówi na łamach WirtualnychMediów Maciej Pietrukiewicz zajmujący się współpracą z influencerami w kolektywie Dobry Wpływ.

Obecnie sprawą zajmuje się polski oddział Google. Teledysk "Chill" znajduje się w procesie weryfikacji dodatkowej, by sprawdzić, czy spełnia zasady reklamowe YouTube.

Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 06.05.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Zaledwie dziesięć minut spędzonych na głaskaniu kota lub psa znacząco obniża poziom stresu.
logo-head
Dodano: 15.10.2021
autor: Jackson
Mądre dzieci w dorosłości częściej spożywają większe ilości alkoholu i popadają w różne nałogi.
logo-head
Dodano: 15.10.2021
autor: Jackson
Film „Kung-Fu Panda” był takim hitem w Chinach, że wywołał narodową debatę na temat tego, dlaczego Amerykanie zrobili lepszy film o chińskiej kulturze niż sami Chińczycy.
logo-head
Dodano: 15.10.2021
autor: Jackson
Limitowany "Zestaw Maty" niebawem trafi do McDonald's w całej Polsce. 18 października w restauracjach McDonald's dostępny będzie między innymi potrójny cheeseburger czy "matchak late".
logo-head
Dodano: 15.10.2021
autor: Jackson
Pocięty do połowy obraz Banksy’ego został sprzedany na aukcji za 18,58 mln funtów. Wcześniej niezniszczone dzieło zostało wylicytowane za nieco ponad 1 mln funtów.
logo-head
czytaj dalej
Dzieło zatytułowane „Love is in the Bin” jest namalowaną na płótnie wersją muralu Banksy’ego z 2002 roku, na którym widzimy dziewczynkę z czerwonym balonem w kształcie serca. Obraz został sprzedany w 2018 roku na aukcji za 1,042 mln funtów, ale tuż po zakończeniu aukcji został częściowo zniszczony. Banksy ukrył w ramie obrazu niszczarkę, która uruchomiła się po zakończeniu aukcji i zaczęła ciąć wysuwające się z ram dzieło. W połowie procesu niszczenia niszczarka się zacięła. Mimo to kupiec zdecydował się zapłacić za częściowo zniszczony obraz.

Teraz właścicielka obrazu zdecydowała się wystawić go na sprzedaż. Podczas bardzo zaciętej licytacji „Love is in the Bin” osiągnął zawrotną sumę 16 mln funtów, co po doliczeniu prowizji domu aukcyjnego daje sumę 18,58 mln funtów, jaką zapłacił zwycięzca aukcji. Jest to najwyższa kwota, za jaką zostało kiedykolwiek wylicytowane dzieło Banksy’ego.
Źródło:  www.rmf24.pl
Dodano: 15.10.2021
autor: MarcinZbezu