cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Administracja Google sprawdzi czy Ekipa Friza naruszyła zasady reklamowe YouTube promując w swoim klipie "Chill" piwo Buh wśród młodych widzów.
logo-head
czytaj dalej

W teledysku "Chill" piwo Buh pojawia się około 20 razy. Producent piwa twierdzi, że nie zlecał Ekipie promowania swojego produktu i nie uzgadniał z youtuberami formy teledysku. Jednocześnie producent poinformował, że przekazał twórcom swój produkt.

"Moim zdaniem współpraca Ekipy z producentem piwa Buh jest mocno niemoralna. Głównie dlatego, że Ekipa zna swój target i wie, że w jej grupie docelowej jest wiele osób niepełnoletnich. Promowanie produktów, które mogą tym młodym ludziom szkodzić i po prostu nie powinni widzieć ich reklam (jak w przypadku alkoholu), uważam za mocno chybione" - mówi na łamach WirtualnychMediów Maciej Pietrukiewicz zajmujący się współpracą z influencerami w kolektywie Dobry Wpływ.

Obecnie sprawą zajmuje się polski oddział Google. Teledysk "Chill" znajduje się w procesie weryfikacji dodatkowej, by sprawdzić, czy spełnia zasady reklamowe YouTube.

Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 06.05.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Trener Reprezentacji Ukrainy, Sergiy Rebrov, przyznał, że jeśli Ukraina awansuje do finału baraży i spotka się tam z Polską, to na 100% mecz nie odbędzie się w Polsce.
logo-head
Dodano: 21.11.2025
Największą wartością dla polskiej młodzieży pozostaje rodzina.
logo-head
Dodano: 21.11.2025
Dla młodych osób w wieku 11-17 lat największym autorytetem jest mama, tata, a na trzecim miejscu Robert Lewandowski.
logo-head
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
logo-head
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat. 
Dodano: 21.11.2025
Rada Miasta Krakowa podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia zakazu odpalania fajerwerków, petard, ogni sztucznych i innych materiałów pirotechnicznych w okresie całorocznym na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
logo-head
Dodano: 21.11.2025