cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Amerykańska firma oferuje 2500 dolarów za obejrzenie 25 świątecznych filmów w ciągu 25 dni. Firma zapewnia również roczną subskrypcję siedmiu popularnych serwisów streamingowych.
logo-head
czytaj dalej
Firma CableTV poszukuje "Chief of Cheer", który za obejrzenie 25 świątecznych filmów w ciągu 25 dni otrzyma 2500 dolarów. Wybrana osoba otrzyma również darmową subskrypcję siedmiu popularnych serwisów streamingowych, takich jak Netflix, Hulu, Disney+, Amazaon Prime, HBO Max, Apple TV+ oraz Hallmark. "Chief of Cheer" ma za zadanie obejrzenie fimów oraz ich ocenę pod kątem nostalgii, fabuły oraz świątecznego klimatu. 
Dodano: 13.11.2023

Zobacz również

Nukowcy odkryli małża, którego wiek szacowany był na 507 lat i przez przypadek go zabili.
logo-head
czytaj dalej

Żyjący spokojnie na dnie Oceanu Atlantyckiego małż Ming został wyłowiony w 2006 roku przez nieświadomych (jeszcze) swojego odkrycia naukowców z Bangor University z Wielkiej Brytanii. Wielki odkrycie było także końcem życia dla samego małża, naukowcy przez przypadek go uśmiercili – skutków usunięcia z naturalnego środowiska nie dało się już cofnąć.

Dodano: 16.05.2024
Jeremy Clarkson został drugi raz z rzędu wybrany najseksowniejszym mężczyzną w Wielkiej Brytanii. 64-letni prezenter jest najbardziej znany z prowadzenia programów takich jak Top Gear i Grand Tour.
logo-head
Dodano: 16.05.2024
Pierwsza część filmu Paranormal Activity została nakręcona za 15.000 dolarów, a część scen nagrywana była w domu reżysera. Film stał się hitem na całym świecie i zarobił ponad 194 miliony dolarów.
logo-head
Dodano: 16.05.2024
Realizacja filmu "Blair Witch Project” kosztowała zaledwie 60.000 dolarów. Zyski z dystrybucji tego filmu przekroczyły na całym świecie 250 milionów dolarów.
logo-head
Dodano: 16.05.2024
Poznań ma nowe logo. Kosztowało ponad 150 tysięcy złotych.
logo-head
czytaj dalej

Proces tworzenia podzielony był na trzy etapy: strategia, warsztaty kreatywne i identyfikacja wizualna. Dwa pierwsze etapy kosztowały po 49 200 zł, a koszt trzeciego 58 794 zł.

Dodano: 15.05.2024