cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Badanie wykazało, że 75% mężczyzn jest bardziej lojalnych wobec swojego barbera niż partnerki.
logo-head
czytaj dalej
Według sondażu Capital Hair and Beauty z 2023 roku większość mężczyzn czułaby się gorzej ze "zdrady" swojego fryzjera niż partnera. 

Ponad 75% mężczyzn wyraziło silniejszą emocjonalną więź ze swoim fryzjerem. Eksperci twierdzą, że więź ta opiera się na rutynie, znajomości i latach zafania, często sprawiając, że "związek" z fryzjerem staje się bardziej stabilny i trwały niż wiele związków innych związków. 
Dodano: 10.04.2025

Zobacz również

W każdą sobotę w czerwcu na Paramount Network można obejrzeć animacje w ramach kina familijnego. W najbliższych tygodniach będzie to m.in. „Gnijąca panna młoda” i „Sonic. Szybki jak błyskawica”. Idealne na wspólne oglądanie z rodziną.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
Już dziś o 13:00 na Paramount Network leci „Psi Patrol: Film”. Wersja kinowa jest znacznie głębsza emocjonalnie niż serial. Są śmieszne momenty, ale też wzruszające i mądre. Bez przemocy, za to z fajnym przesłaniem. Dobre, familijne kino.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
Twórcą i pomysłodawcą „Psiego Patrolu” jest Keith Chapman – ten sam, który wcześniej stworzył kultowego „Boba Budowniczego”.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
„Psi Patrol” emitowany jest w aż 160 krajach, a do 2024 roku powstało około 100 000 produktów licencyjnych – od zabawek po odzież, artykuły szkolne i przedmioty codziennego użytku
logo-head
Dodano: 13.06.2025
„Psi Patrol” to prawdziwe imperium. Od 2013 roku marka zarobiła ponad 15 mld USD na zabawkach i licencji, a dwa filmy kinowe przyniosły łącznie ok. 356 mln USD wpływów na całym świecie
logo-head
Dodano: 13.06.2025