Firma Wrigley sprzedawała na początku mydło i proszek do pieczenia, w pewnym momencie zorientowano się, że proszek sprzedaje się dużo lepiej, dlatego zaprzestano produkcji mydła, a do każdego proszku do pieczenia dodawano gratisowe gumy do żucia.
czytaj dalej
Gumy stały się coraz bardziej popularne, aż w końcu wyparły proszek do pieczenia i firma skoncentrowała się tylko na produkcji gum do żucia.
Źródło: www.money.pl

Dodano: 11.09.2020
autor: HjakHajto
Zobacz również
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat.

Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025