To właśnie było podstawą do stworzenia projektu pt. „Głodni sukcesu”, do którego marka zaprosiła jednego z najbardziej rozpoznawalnych dietetyków w kraju – Jakuba Mauricza.
W ramach inicjatywy Vikingowie przeprowadzą cykl warsztatów na Akademii Młodych Orłów i makroregionalnych zgrupowaniach kadr wojewódzkich. Zajęcia, które już się odbyły, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem uczestników.
Vikingowie wierzą, że przy pomocy autorytetu w zakresie żywienia i suplementacji, będą w stanie przekonać najmłodszych do kierowania się dobrymi nawykami i wyborami, co w przyszłej karierze piłkarza jest bezapelacyjnie istotne.
Głównym założeniem projektu „Głodni sukcesu” jest podanie zweryfikowanej i podstawowej wiedzy z zakresu edukacji żywieniowej dla dzieci i młodzieży biorących udział w Programie Certyfikacji stworzonym przez Polski Związek Piłki Nożnej.
Zobacz również
Jarmark bożonarodzeniowy Kolonia, kiedy czynny jest od 18 listopada do 23 grudnia, znajduje się pod Katedrą na Roncalliplatz.
Największe wrażenie na tym świątecznym targu robi choinka z czerwonymi straganami, które układają się wokół niej w kształt gwiazdy. Wizyta w Kolonii to okazja, żeby wziąć udział w ponad 100 darmowych wydarzeniach podczas trwania jarmarku.
Spotify opublikowało Spotify Wrapped, czyli coroczne podsumowanie muzyczne, które najpopularniejszy serwis streamingowy prezentuje, sumując mijający rok w muzyce.
Dla czterech kobiet na zdjęciu, Marion Bamforth, Sue Morris, Carol Ansbro i Mary Helliwell zdjęcie z pierwszych wspólnych wakacji jest jak wehikuł czasu. Fotografia została zrobiona ponad 50 lat temu podczas wakacji w angielskim nadmorskim mieście Torquay w Devon, zdjęcie stało się symbolem ich trwającej od dziesięcioleci przyjaźni. Ilekroć widzą to zdjęcie, przenoszą się z powrotem do ekscytacji towarzyszącej im przy tej pierwszej wspólnej podróży.