
Magazyn dla dzieci "Świerszczyk" jest najstarszym wychodzącym bez przerwy czasopismem dla dzieci w Europie.

czytaj dalej
Pierwszy numer "Świerszczyka" pojawił się w sprzedaży 1 maja 1945 roku. W tym roku czasopismo obchodziło swoje 75-lecie. "Mimo pandemii, w 2020 roku obserwujemy stały wzrost sprzedaży magazynu „Świerszczyk” – od stycznia do lipca tego roku wyniósł on 19%, przy średniej miesięcznej wynoszącej 32.773 egz. W analogicznym okresie 2019 roku liczba ta wynosiła 27.518 egzemplarzy. Warto przy tym zauważyć, że w odróżnieniu od innych czasopism dla dzieci (...) nie dodajemy do „Świerszczyka” żadnych gadżetów, mających stymulować wzrost popytu. „Świerszczyk” wygrywa jakością" – komentuje Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.
Źródło: admonkey.pl

Dodano: 02.10.2020
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 01.07.2025

Twórca laleczki Labubu stał się jednym z 10 najmłodszych miliarderów w Chinach z majątkiem wynoszącym 22,7 miliarda dolarów!

czytaj dalej
Wang Ning, 38-letni CEO Pop Mart i twórca laleczki Labubu, znalazł się w gronie 10 najmłodszych miliarderów Chin z majątkiem wartym 22,7 miliarda dolarów. ?
Na jego sukces wpływa globalna popularność Labubu i model sprzedaży „blind boxów”, które budzą ciekawość i zachęcają do kolekcjonowania.
Element niespodzianki napędza wysoki popyt i wartość odsprzedaży wśród pokolenia Z, a wsparcie celebrytów, m.in. Rihanny, umocniło pozycję Labubu jako kultowego przedmiotu.

Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025