Trwa wielka zbiórka w ramach Zwierzogrania – na koncie inicjatywy jest już 1 221 983 zł, a celem na dziś są 3 miliony! To ogólnopolska akcja zainspirowana duchem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrodzona z potrzeby serca i pragnienia walki z bezdomnością zwierząt w Polsce. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja #teamLitewka. Właśnie rozpoczął się finał pierwszej edycji – pełnej emocji, solidarności i prawdziwego wsparcia dla czworonożnych istot. Zwierzogranie to dowód na to, że razem możemy zdziałać naprawdę wiele.

Marki takie jak Burger King czy Microsoft pracują nad technologią umożliwiającą wpływanie na sny odbiorców w taki sposób, by podczas marzeń sennych pojawiał się określony produkt.

czytaj dalej
Jak dotąd, na potrzeby badań, osoby na których przeprowadzone są eksperymenty musiały wyrazić zgodę i świadomie przyswajać wyświetlane im przez reklamodawcę specjalnie przygotowane treści. Treści te miały sprawić, że określony produkt będzie pojawiał się w snach osób, które oglądały materiały przygotowane przez naukowców i marketingowców.
Źródło: dxe.pubpub.org

Dodano: 27.06.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025