Michio Kaku, słynny fizyk i popularyzator astronomii uważa, że ludzkość niebawem odkryje życie na innych planetach.
Kluczem do odkrycia życia na egzoplanetach ma być wyniesienie na orbitę Kosmicznego Teleskopu Jamesa Webba. Start misji będzie miał miejsce 31 października 2021 roku.

„Wkrótce będziemy mieć potężny teleskop na orbicie i będziemy mieć tysiące planet do obejrzenia. Uważam, że szanse na nawiązanie kontaktu z obcą cywilizacją są dość duże, ale musimy uważać" - mówi fizyk w wywiadzie dla The Guardian.
Źródło:  www.geekweek.pl
Dodano: 12.04.2021
autor: MarcinZbezu

Czeski miliarder jechał swoim Bugatti Chiron 417 km/h po niemieckiej autostradzie. Niemcy szukają sposobu jak go ukarać, bo na niemieckich autostradach nie ma ograniczeń prędkości.
Wyposażone w 8-litrowy, 1500-konny silnik W16 bugatti kierowane przez Czecha Radima Passerem rozpędziło do do 417 km/h. Cała próba odbyła się na 10-kilometrowym odcinku autostrady A2 między Berlinem a Hanowerem, na którym nie ma ograniczeń prędkości. Niemcy chcą ukrać Passera, bo według nich stawarzał ryzyko dla innych podróżujących, ponieważ hamowanie z 400 km/h do zera zajmuje Chironowi prawie 500 m. Czechowi za złamanie par. 315d Kodeksu karnego może grozić grzywna lub nawet 2 lata więzienia. Jeśli z kolei prokuratura uzna, że mężczyzna swoją jazdą "zagrażał życiu lub zdrowiu innych osób lub mieniu osób trzecich o znacznej wartości", może mu grozić nawet 5 lat więzienia.
Dodano: 30.09.2022
Japończyk Shoji Morimoto uczynił "nicnierobienie" swoją pracą. Mężczyzna oferuje swoje towarzystwo za około 300 złotych. Jeden z klientów poprosił Shoji, by ten pobawił się z nim na huśtawce w parku.
Jak przyznaje Morimoto, w ciągu ostatnich czterech lat obsłużył około 4000 sesji. Jak wyglądają sesje z Shoji? Jeden z klientów poprosił mężczyznę, by ten pobawił się z nim na huśtawce w parku. Z kolei niedawno pewna mieszkanka Tokio umówiła się z Morimoto na spotkanie przy herbacie i ciastkach. Morimoto nie zgodzi się na wszystko. Mężczyzna odrzucił już oferty takie jak przeniesienie lodówki czy wyjazd do Kambodży. Nie przyjmuje też żadnych próśb o charakterze seksualnym.
Dodano: 30.09.2022
John Cena ustanowił rekord Guinnessa w ilości spełnionych życzeń ciężko chorych dzieci. Cena przez Fundację Make-A-Wish spełnił 650 życzeń.
Aktor i wrestler spełnia życzenia od 2002 roku. W miarę wzrostu jego popularności zwiększała się także ilość próśb dzieci. John Cena powiedział, że: „Nie mogę w pełni opisać, jak fajnie jest widzieć tak szczęśliwe dzieci i ich rodziny tak szczęśliwe, naprawdę chcę im pokazać, że to ich dzień”

Dodano: 30.09.2022
Sześcioro członków Ekipy: Mini Majk, Poczciwy Krzychu, Patec, Murcix, Marcysia i Tromba chcą odejść z Ekipy, ale ich wizerunek jest własnością spółki i muszą zostać.
Wirtualne Media, powołując się na komunikat giełdowy Ekipy Holding, informują, że sześcioro influencerów tworzących Ekipę: Mini Majk, Poczciwy Krzychu, Patec, Murcix, Marcysia i Tromba, wypowiedziało firmie umowy dotyczące zarządzania ich wizerunkami i kampaniami reklamowymi.
Ekipa Holding twierdzi, że wypowiedzenia są całkowicie bezskuteczne.
Dodano: 30.09.2022
Podczas kłótni w szkole książę George powiedział do jednego ze szkolnych kolegów, że jego tata będzie kiedyś królem i żeby sobie uważał.