cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Modelka z zespołem downa została twarzą kampanii marki Gucci.
logo-head
czytaj dalej
Jedną z twarzy kampanii maskary Gucci Beauty „L’Obscur” jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.

Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.

18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.

Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Źródło:  noizz.pl
Dodano: 09.10.2020
autor: Jackson

Zobacz również

Autopilot Tesli uratował mężczyźnie życie. Amerykanin Max Franklin doznał zawału, a samochód zawiózł go do szpitala.
logo-head
czytaj dalej
Franklin wyjaśnił, że jego Tesla pokonała 23-kilometrową podróż z jego domu w Wirginii do szpitala. Samochód zaproponował nawet zaparkowanie pojazdu, aby mężczyzna mógł uzyskać natychmiastową pomoc medyczną.

Zdaniem Franklina podróż i możliwości w pełni autonomicznej jazdy Tesli przebiegły „szybko i sprawnie”, co uratowało mu życie.
Dodano: 23.04.2024
Nagranie "Me at the zoo" przedstawia Jaweda Karima, współtwórcę platformy. 25-letni wtedy Karim "zachwyca" się w krótkim filmiku słoniami spotkanymi podczas wizyty w zoo.
logo-head
Dodano: 23.04.2024
Trwające 19 sekund nagranie z zoo w San Diego odmieniło Internet i na stałe zapisało się w jego historii. Business Insider umieścił filmik na szczycie listy 10 najważniejszych filmików w historii platformy.
logo-head
Dodano: 23.04.2024
Dokładnie 19 lat temu, 23 kwietnia 2005 roku, na YouTube wrzucono pierwszy film.
logo-head
Dodano: 23.04.2024
Badania przeprowadzone na milionerach dowiodły, że duże pieniądze czynią człowieka szczęśliwym. Ponadto bogactwo zgromadzone od zera daje większe poczucie satysfakcji niż odziedziczona fortuna.
logo-head
Dodano: 23.04.2024