cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Modelka z zespołem downa została twarzą kampanii marki Gucci.
logo-head
czytaj dalej
Jedną z twarzy kampanii maskary Gucci Beauty „L’Obscur” jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.

Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.

18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.

Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Źródło:  noizz.pl
Dodano: 09.10.2020
autor: Jackson

Zobacz również

Jeśli Reprezentacja Polski awansuje na Mistrzostwa Świata 2026, to w grupie zagramy z: Holandią, Japonią i Tunezją.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Dziś o 20:00 na Paramount Network zobaczycie dwa pierwsze odcinki „Planety Singli. 8 historii” — osiem opowieści o miłości ponad wiekiem, które łączy jeden motyw: bohaterowie poznają się dzięki aplikacjom randkowym.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Co gorsze — na 10 singli w Polsce przypada około 7,68 singielek.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
W Polsce żyje dziś blisko 9 milionów singli i singielek. Szacuje się, że do 2030 roku będą oni stanowić już jedną trzecią całego społeczeństwa.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Netflix kupił Warner Bros za 82.7 miliarda dolarów.
logo-head
Dodano: 05.12.2025