cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Najczęściej wyszukiwany filmem w Polsce w 2020 roku w wyszukiwarce Google był film "365 dni".
logo-head
czytaj dalej
Jak co roku firma Google przygotowała zestawienie najchętniej wyszukiwanych fraz w swojej wyszukiwarce. Ogólne kategorie zdominowane zostały przez koronawirusa i wybory w Stanach Zjednoczonych, co nie jest specjalnym zaskoczeniem. Ciekawie prezentuje się natomiast ranking najchętniej wyszukiwanych w Polsce filmów. Pierwsze miejsce w tej kategorii przypadło obrazowi na podstawie powieści Blanki Lipińskiej - 365 dni. Na drugim miejscu możemy znaleźć nagrodzony Oskarem "Parasite", a na trzecim głośny dokument, którego premiera miała miejsce kilka tygodni temu - "Don Stanislao".
Źródło:  www.tvp.info
Dodano: 09.12.2020
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Właśnie trwa nabór! Aby zacząć przygodę z 42 Warsaw, wystarczy wejść na apply.42warsaw.pl i zagrać w gry online - to pierwszy etap rekrutacji, który sprawdza predyspozycje aplikujących.
logo-head
Dodano: 18.11.2025
Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia w kodowaniu. Studia trwają, w zależności od zaangażowania, od 9 miesięcy do 2 lat. Chcesz kodować, tworzyć gry i aplikacje mobilne albo specjalizować się w AI, cyberbezpieczeństwie czy analizie danych?
logo-head
Dodano: 18.11.2025
W 42 Warsaw nie ma tradycyjnych wykładów, nauczycieli ani sztywnego planu zajęć. Uczysz się kodowania w praktyce i we współpracy z innymi. Masz kontakt z praktykami IT i dostęp do kampusu 24/7. Studiujesz tak, jak chcesz i kiedy chcesz.
logo-head
Dodano: 18.11.2025
42 Warsaw to pionierska akademia programowania w Polsce, która oferuje darmową naukę! Nie wymaga matury ani dyplomów - wystarczy mieć 18 lat, motywację do rozwoju i predyspozycje do kodowania, takie jak logiczne myślenie i dobra pamięć.
logo-head
Dodano: 18.11.2025
Macaulay Culkin po 35 latach ponownie wcielił się w rolę Kevina. Tym razem Kevin nie jest już sam w domu - opiekuje się mamą, przypominając, że miłość to także troska i obecność.
logo-head
czytaj dalej

Kampania „Home But Not Alone” została przygotowana z okazji 35. rocznicy premiery kultowego „Kevina samego w domu”. W spocie reklamowym ponownie pojawia się Macaulay Culkin, czyli niezapomniany Kevin McCallister. Dla widzów, którzy dorastali razem z tym filmem, jego powrót w tej roli to prawdziwie świąteczny prezent — pełen ciepła, humoru i wzruszeń.

Reklama nawiązuje do charakterystycznego klimatu oryginału: jest lekko, zabawnie i emocjonalnie, a jednocześnie potrafi uruchomić u odbiorców falę nostalgii. W „Home But Not Alone” widzimy dorosłego Kevina, zaniepokojonego tym, że jego mama żyje samotnie. W swoim stylu postanawia ją „zabezpieczyć”, owijając cały dom folią bąbelkową. Wtedy pojawia się wnuczka Marleya — jednego z bohaterów filmu — by przypomnieć Kevinowi, że strach nie może zastępować rozmowy, a bliscy powinni otwarcie dzielić się obawami związanymi z samotnością.

Dodano: 18.11.2025