
Naukowcy potwierdzają: kanapki smakują nam bardziej, gdy ktoś je dla nas przygotuje.

czytaj dalej
Badacze z Carnegie University w Pensylwani uważają, że odpowiedź leży w tym, że przedłużona ekspozycja na bodziec (kanapkę) zmniejsza reakcje fizjologiczne i behawioralne (chęć jej spożycia). Mówiąc prościej: obserwowanie, jak kanapka powstaje sprawia, że wydaje się ona mniej nowatorska, a tym samym mniej pożądana. Podobne zjawisko działa przy wielokrotnym wystawianiu na ten sam pokarm: piąty kęs czekolady jest mniej pożądany niż pierwszy.

Dodano: 14.10.2022
Zobacz również

Twórca laleczki Labubu stał się jednym z 10 najmłodszych miliarderów w Chinach z majątkiem wynoszącym 22,7 miliarda dolarów!

czytaj dalej
Wang Ning, 38-letni CEO Pop Mart i twórca laleczki Labubu, znalazł się w gronie 10 najmłodszych miliarderów Chin z majątkiem wartym 22,7 miliarda dolarów. ?
Na jego sukces wpływa globalna popularność Labubu i model sprzedaży „blind boxów”, które budzą ciekawość i zachęcają do kolekcjonowania.
Element niespodzianki napędza wysoki popyt i wartość odsprzedaży wśród pokolenia Z, a wsparcie celebrytów, m.in. Rihanny, umocniło pozycję Labubu jako kultowego przedmiotu.

Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 30.06.2025