cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Nike stworzyło buty dla pielęgniarek i pielęgniarzy. Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na szpitale dziecięce.
logo-head
czytaj dalej
Podczas 12 godzinnej zmiany pielęgniarki pokonują nawet 8 kilometrów. Podczas zmiany mają mniej niż godzinę na odpoczynek. Te spostrzeżenia zachęciły firmę Nike do zaprojektowania butów dla osób, które ratują nam życie. "Puls Air zoom". Mają być lekkie, łatwe do zakładania i ściągania, odporne na plamy. I najlepsze: cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na szpitale dziecięce.
Źródło:  biznes.wprost.pl
Dodano: 14.09.2020
autor: Jackson

Zobacz również

Właśnie trwa nabór! Aby zacząć przygodę z 42 Warsaw, wystarczy wejść na apply.42warsaw.pl i zagrać w gry online - to pierwszy etap rekrutacji, który sprawdza predyspozycje aplikujących.
logo-head
Dodano: 18.11.2025
Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia w kodowaniu. Studia trwają, w zależności od zaangażowania, od 9 miesięcy do 2 lat. Chcesz kodować, tworzyć gry i aplikacje mobilne albo specjalizować się w AI, cyberbezpieczeństwie czy analizie danych?
logo-head
Dodano: 18.11.2025
W 42 Warsaw nie ma tradycyjnych wykładów, nauczycieli ani sztywnego planu zajęć. Uczysz się kodowania w praktyce i we współpracy z innymi. Masz kontakt z praktykami IT i dostęp do kampusu 24/7. Studiujesz tak, jak chcesz i kiedy chcesz.
logo-head
Dodano: 18.11.2025
42 Warsaw to pionierska akademia programowania w Polsce, która oferuje darmową naukę! Nie wymaga matury ani dyplomów - wystarczy mieć 18 lat, motywację do rozwoju i predyspozycje do kodowania, takie jak logiczne myślenie i dobra pamięć.
logo-head
Dodano: 18.11.2025
Macaulay Culkin po 35 latach ponownie wcielił się w rolę Kevina. Tym razem Kevin nie jest już sam w domu - opiekuje się mamą, przypominając, że miłość to także troska i obecność.
logo-head
czytaj dalej

Kampania „Home But Not Alone” została przygotowana z okazji 35. rocznicy premiery kultowego „Kevina samego w domu”. W spocie reklamowym ponownie pojawia się Macaulay Culkin, czyli niezapomniany Kevin McCallister. Dla widzów, którzy dorastali razem z tym filmem, jego powrót w tej roli to prawdziwie świąteczny prezent — pełen ciepła, humoru i wzruszeń.

Reklama nawiązuje do charakterystycznego klimatu oryginału: jest lekko, zabawnie i emocjonalnie, a jednocześnie potrafi uruchomić u odbiorców falę nostalgii. W „Home But Not Alone” widzimy dorosłego Kevina, zaniepokojonego tym, że jego mama żyje samotnie. W swoim stylu postanawia ją „zabezpieczyć”, owijając cały dom folią bąbelkową. Wtedy pojawia się wnuczka Marleya — jednego z bohaterów filmu — by przypomnieć Kevinowi, że strach nie może zastępować rozmowy, a bliscy powinni otwarcie dzielić się obawami związanymi z samotnością.

Dodano: 18.11.2025