Plakaty z płodem, które wiszą na billboardach w Polsce promują hospicja perinatalne, czyli miejsca, gdzie matka, której płód ma śmiertelne wady, może czekać na poród i śmierć swojego dziecka.
czytaj dalej
Plakaty z płodem sercu wiszą na billboardach i słupach reklamowych w całym kraju. Przez długi czas nie było do końca wiadomo, z jaką akcją związane są prowokujące grafiki, karty zostały odkryte niedawno. Na plakatach w całej Polsce zostaje doklejony napis - "Hospicja perinatalne". Jest to więc promocja miejsc, w których matka ze śmiertelnie chorym płodem w łonie może (albo musi, bo nie ma innego wyboru) czekać na poród i śmierć swojego dziecka.
Źródło: dziennikzachodni.pl

Dodano: 01.02.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat.

Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025