cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's zmienia wygląd oraz kształt.
logo-head
czytaj dalej
Prezes M&M's, przyznał, że kreskówkowe postacie z reklam M&M’s będą wyglądać inaczej, by były bardziej "aktualne" i "reprezentatywne dla każdego konsumenta".

Zmiana obejmuje reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's. Symbolicznych zmian doczekają się również postacie. Żeński zielony M&M's zamieni szpilki na wygodne trampki, aby odzwierciedlić jej "niewymuszoną pewność siebie", natomiast brązowy będzie miał krótsze szpilki.

Cukierki, które od lat pojawiają się w reklamach marki, zyskały również niejednolity kolor skóry i nowy ton głosu. Marka zmieniła także kolory i kształty samych słodyczy. Odtąd w paczce M&M’S znają się cukierki w rozmaitych kształtach, rozmiarach i niejednolitych barwach - by podkreślij swoje zaangażowanie w szerzenie różnorodności.

 
Dodano: 26.01.2022

Zobacz również

Jeśli Reprezentacja Polski awansuje na Mistrzostwa Świata 2026, to w grupie zagramy z: Holandią, Japonią i Tunezją.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Dziś o 20:00 na Paramount Network zobaczycie dwa pierwsze odcinki „Planety Singli. 8 historii” — osiem opowieści o miłości ponad wiekiem, które łączy jeden motyw: bohaterowie poznają się dzięki aplikacjom randkowym.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Co gorsze — na 10 singli w Polsce przypada około 7,68 singielek.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
W Polsce żyje dziś blisko 9 milionów singli i singielek. Szacuje się, że do 2030 roku będą oni stanowić już jedną trzecią całego społeczeństwa.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Netflix kupił Warner Bros za 82.7 miliarda dolarów.
logo-head
Dodano: 05.12.2025