cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Poznań ma nowe logo. Kosztowało ponad 150 tysięcy złotych.
logo-head
czytaj dalej

Proces tworzenia podzielony był na trzy etapy: strategia, warsztaty kreatywne i identyfikacja wizualna. Dwa pierwsze etapy kosztowały po 49 200 zł, a koszt trzeciego 58 794 zł.

Dodano: 15.05.2024

Zobacz również

Przed nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia schroniska wstrzymują adopcje psów i kotów, bo wiele osób wciąż chce "dać zwierzaka na prezent".
logo-head
Dodano: 20.12.2025
Omar Bukari za 5 milionów euro został nowym piłkarzem Widzewa Łódź, ustanawiając tym samym rekord transferowy PKO BP Ekstraklasy.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
W 2005 roku francuski pilot Didier Delsalle jako jedyny w historii wylądował helikopterem na szczycie Mount Everestu. Dzień później powtórzył manewr, żeby udowodnić niedowiarkom, że to nie był przypadek.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
Inka od lat dba o dobre relacje. Wielu z nas pamięta z dzieciństwa magiczne chwile z dziadkami lub rodzicami - czasem wystarczył łyk kawy zbożowej, by je poczuć. W tym roku Inka stworzyła grę, która przypomina, jak dobrze jest rozmawiać.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
„Rozmówki międzypokoleniowe” od INKI to gra dla dzieci, dorosłych i seniorów - bliskich lub zupełnie obcych sobie osób. Każda karta staje się pretekstem do rozmowy i poznania drugiego człowieka. Grę można pobrać do druku ze strony INKI.
logo-head
Dodano: 19.12.2025