Przeciętny użytkownik TikToka korzysta z niego średnio godzinę i 28 minut dziennie - to o 19 minut dłużej niż przeciętny użytkownik YouTube.
czytaj dalej
Na platformie RocketJobs.pl pojawiają się oferty pracy dla content creatorów, którzy za zadanie mają tworzenie treści właśnie na TikToka. Mówiąc prościej: Jeśli nagrywasz filmiki na TikToka i uważasz, ze idzie ci dobrze, to możesz wykorzystać te umiejętności i zacząć pracę jako content creator.

Dodano: 22.06.2022
Zobacz również
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat.

Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 20.11.2025