Startup „Tatuaż na rok” opracował tusz do tatuażu, który znika po roku. Na razie w ofercie firmy są tylko czarne tatuaże, ale już trwają prace nad kolorowymi tuszami.
czytaj dalej
Dyrektor firmy poinformował, że trwałość tradycyjnego tatuażu jest podstawowym czynnikiem, który odstrasza ludzi od jego wykonania. „Przeprowadzone badania wykazują, że tatuaż rozważa lub rozważało około 60 milionów Amerykanów, ale odstrasza ich jego trwały charakter” - mówi dyrektor generalny, Jeff Liu.
Blaknięcie nowo opracowanego tuszu jest zauważane po około 3-6 miesiącach od jego nałożenia. Po 15 miesiącach tatuaż staje się całkowicie niewidoczny.
Blaknięcie nowo opracowanego tuszu jest zauważane po około 3-6 miesiącach od jego nałożenia. Po 15 miesiącach tatuaż staje się całkowicie niewidoczny.
Źródło: www.bloomberg.com

Dodano: 12.07.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Podczas wczorajszego live’a z Karolem Nawrockim w Kanale Zero zebrano ponad 2,5 mln zł. Wśród licytowanych przedmiotów była m.in. koszulka Nawrockiego z czasów A-Klasy — za 110 tys. zł wylicytował ją Dawid Różek, właściciel ZEN.
czytaj dalej
Dawid Rózek właściciel firmy ZEN wylicytował również za 300.000 samochód Karola Nawrockiego - Renault Twingo.

Dodano: 07.12.2025
Dodano: 06.12.2025
Dodano: 06.12.2025
Dodano: 06.12.2025
Dodano: 05.12.2025