Trwa wielka zbiórka w ramach Zwierzogrania – na koncie inicjatywy jest już 1 221 983 zł, a celem na dziś są 3 miliony! To ogólnopolska akcja zainspirowana duchem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrodzona z potrzeby serca i pragnienia walki z bezdomnością zwierząt w Polsce. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja #teamLitewka. Właśnie rozpoczął się finał pierwszej edycji – pełnej emocji, solidarności i prawdziwego wsparcia dla czworonożnych istot. Zwierzogranie to dowód na to, że razem możemy zdziałać naprawdę wiele.

Startup „Tatuaż na rok” opracował tusz do tatuażu, który znika po roku. Na razie w ofercie firmy są tylko czarne tatuaże, ale już trwają prace nad kolorowymi tuszami.

czytaj dalej
Dyrektor firmy poinformował, że trwałość tradycyjnego tatuażu jest podstawowym czynnikiem, który odstrasza ludzi od jego wykonania. „Przeprowadzone badania wykazują, że tatuaż rozważa lub rozważało około 60 milionów Amerykanów, ale odstrasza ich jego trwały charakter” - mówi dyrektor generalny, Jeff Liu.
Blaknięcie nowo opracowanego tuszu jest zauważane po około 3-6 miesiącach od jego nałożenia. Po 15 miesiącach tatuaż staje się całkowicie niewidoczny.
Blaknięcie nowo opracowanego tuszu jest zauważane po około 3-6 miesiącach od jego nałożenia. Po 15 miesiącach tatuaż staje się całkowicie niewidoczny.
Źródło: www.bloomberg.com

Dodano: 12.07.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025
Dodano: 18.05.2025