Startup „Tatuaż na rok” opracował tusz do tatuażu, który znika po roku. Na razie w ofercie firmy są tylko czarne tatuaże, ale już trwają prace nad kolorowymi tuszami.
czytaj dalej
Dyrektor firmy poinformował, że trwałość tradycyjnego tatuażu jest podstawowym czynnikiem, który odstrasza ludzi od jego wykonania. „Przeprowadzone badania wykazują, że tatuaż rozważa lub rozważało około 60 milionów Amerykanów, ale odstrasza ich jego trwały charakter” - mówi dyrektor generalny, Jeff Liu.
Blaknięcie nowo opracowanego tuszu jest zauważane po około 3-6 miesiącach od jego nałożenia. Po 15 miesiącach tatuaż staje się całkowicie niewidoczny.
Blaknięcie nowo opracowanego tuszu jest zauważane po około 3-6 miesiącach od jego nałożenia. Po 15 miesiącach tatuaż staje się całkowicie niewidoczny.
Źródło: www.bloomberg.com

Dodano: 12.07.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat.

Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 20.11.2025