„Wszystkie nasze działania są bardzo chrześcijańskie. Chodzi nam o szanowanie i dbanie o siebie nawzajem oraz o kształcenie zdrowych, młodych ludzi” – powiedział współzałożyciel grupy LGBTQ+ Time for Inclusive Education, Liam Stevenson w 2019 roku.
Teraz Ministerstwo Edukacji w Szkocji zaakceptowało wprowadzenie programu nauczania uwzględniającego informacje o osobach LGBTQ+ oraz ich wkładzie w historię i kulturę na świecie.

Zobacz również
Kampania „Home But Not Alone” została przygotowana z okazji 35. rocznicy premiery kultowego „Kevina samego w domu”. W spocie reklamowym ponownie pojawia się Macaulay Culkin, czyli niezapomniany Kevin McCallister. Dla widzów, którzy dorastali razem z tym filmem, jego powrót w tej roli to prawdziwie świąteczny prezent — pełen ciepła, humoru i wzruszeń.
Reklama nawiązuje do charakterystycznego klimatu oryginału: jest lekko, zabawnie i emocjonalnie, a jednocześnie potrafi uruchomić u odbiorców falę nostalgii. W „Home But Not Alone” widzimy dorosłego Kevina, zaniepokojonego tym, że jego mama żyje samotnie. W swoim stylu postanawia ją „zabezpieczyć”, owijając cały dom folią bąbelkową. Wtedy pojawia się wnuczka Marleya — jednego z bohaterów filmu — by przypomnieć Kevinowi, że strach nie może zastępować rozmowy, a bliscy powinni otwarcie dzielić się obawami związanymi z samotnością.
