Tak wygląda nowe logo Pringles - marki produkującej czipsy sprzedawane w charakterystycznych tubach.
czytaj dalej
„Firma Pringles zaktualizowała swoją niepowtarzalną puszkę o świeży, nowy wygląd, który charakteryzuje się odważnymi odcieniami i czystym designem, podkreślając innowacyjne smaki chipsów i niepowtarzalny kształt, który można układać w stosy. Chociaż wygląd może być nowy na zewnątrz, z dumą mogę powiedzieć, że nie zmienia nieodpartego smaku, który zawsze był we wnętrzu każdej puszki Pringles i celebruje wyjątkowe doznania z przekąsek, które są częścią każdego kęsa” - powiedział Gareth Maguire, szef marketingu w Pringles.
Źródło: www.underconsideration.com

Dodano: 26.01.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 17.12.2025
Dodano: 17.12.2025
Pierworodni mają nieco wyższe IQ niż ich rodzeństwo.
czytaj dalej
Badania zespołu Julii Rohrer z Uniwersytetu w Lipsku, oparte na danych ponad 20 tys. osób z Wielkiej Brytanii, USA i Niemiec, pokazują, że pierworodni wypadają w testach IQ nieznacznie lepiej od młodszego rodzeństwa. Różnica wynosi średnio 1–2 punkty. Naukowcy tłumaczą ją tzw. efektem nauczania – starsze dzieci, pomagając młodszym, same ćwiczą zdolności poznawcze. W praktyce jednak ta przewaga nie przekłada się wyraźnie ani na codzienne funkcjonowanie, ani na karierę zawodową.

Dodano: 17.12.2025
Dodano: 17.12.2025
Dodano: 17.12.2025