cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W chilijskiej telewizji reklamy były "wtapiane" w filmy. Miało to na celu uniknięcie przerywania filmów na tradycyjne bloki reklamowe.
logo-head
czytaj dalej

W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.

Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów. 

George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.

Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13. 

Dodano: 04.11.2024

Zobacz również

Jeśli Reprezentacja Polski awansuje na Mistrzostwa Świata 2026, to w grupie zagramy z: Holandią, Japonią i Tunezją.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Dziś o 20:00 na Paramount Network zobaczycie dwa pierwsze odcinki „Planety Singli. 8 historii” — osiem opowieści o miłości ponad wiekiem, które łączy jeden motyw: bohaterowie poznają się dzięki aplikacjom randkowym.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Co gorsze — na 10 singli w Polsce przypada około 7,68 singielek.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
W Polsce żyje dziś blisko 9 milionów singli i singielek. Szacuje się, że do 2030 roku będą oni stanowić już jedną trzecią całego społeczeństwa.
logo-head
Dodano: 05.12.2025
Netflix kupił Warner Bros za 82.7 miliarda dolarów.
logo-head
Dodano: 05.12.2025