cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W chilijskiej telewizji reklamy były "wtapiane" w filmy. Miało to na celu uniknięcie przerywania filmów na tradycyjne bloki reklamowe.
logo-head
czytaj dalej

W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.

Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów. 

George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.

Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13. 

Dodano: 04.11.2024

Zobacz również

Od dzisiaj aż do niedzieli 21 czerwca 2026 roku dnia będzie przybywało.
logo-head
Dodano: 22.12.2025
18-letni Kacper Tomasiak zakończył zawody w Engelbergu na 5.miejscu!
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Jakie rzeczy wydawały Ci się w dzieciństwie luksusem, a dziś są normą, albo po prostu możesz sobie na to pozwolić?
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Dokładnie 5 lat temu Marcin Najman czekał na stadionie Rakowa Częstochowa na Krzysztofa Stanowskiego.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Puma we współpracy z Balenciagą wypuściła buty ze zniszczonym logo w cenie 2550 zł.
logo-head
Dodano: 21.12.2025