
Były dyrektor Facebooka ds. monetyzacji wyjawił, że serwis został zaprojektowany w taki sposób, by uzależniać tak samo jak papierosy.

czytaj dalej
Tim Kendall, były dyrektor ds. monetyzacji Facebooka podzielił się tajemnicami firmy podczas przesłuchania przed amerykańską komisją ds. Ochrony konsumentów i handlu. "Staraliśmy się, aby użytkownicy poświęcili Facebookowi maksimum zaangażowania, które zamienialiśmy na bezprecedensowe zyski. Zapożyczyliśmy wiele od przemysłu tytoniowego starając się uzależnić użytkowników od naszej oferty" - powiedział Kendall.
Źródło: spidersweb.pl

Dodano: 01.10.2020
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 11.07.2025

Żołnierz z Korei Południowej pobił rekord świata w podciąganiu, w ciągu 24 godzin zrobił 11 707 powtórzeń.

czytaj dalej
Oh Yohan, oficer armii Korei Południowej, pobił rekord Guinnessa, wykonując 11 707 podciągnięć w ciągu 24 godzin.
Oh zadedykował swój rekord elitarnej 707. Grupie Misji Specjalnych armii Korei Południowej, symbolicznie kończąc na liczbie 11 707 powtórzeń na cześć swojej jednostki.

Dodano: 11.07.2025
Dodano: 11.07.2025
Dodano: 11.07.2025
Dodano: 11.07.2025