cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dziewczynka, której twarz jest na oryginalnym logo Gerbera, to Ann Turner Cook. Kobieta skończyła 20 listopada 95 lat. Ann jest amerykańską autorką kryminałów.
logo-head
czytaj dalej
Ann Turner Cook trafiła w 1927 roku na etykiety produktów firmy Gerber, dziś jednego z gigantów branży spożywczej. Kiedy miała cztery miesiące, jej rodzina sporządziła szkic jej twarzy przy użyciu węgla. Rok później przesłała portret do nowo powstałej firmy, która urządziła konkurs w związku z planowaną kampanią reklamową. Wkrótce twarz niemowlęcia obecna była na wszystkich produktach Gerbera, a w 1931 roku została zarejestrowana jako oficjalny znak firmy.

Nie mogę wyobrazić sobie niczego milszego, niż bycie symbolem dzieci. A wydaje mi się, że właśnie tym się stałam – mówiła w rozmowie z CBS News Ann Turner Cook, dziś emerytowana nauczycielka, żyjąca w Tampie na Florydzie. Na emeryturę przeszła już w 1989 roku, jako matka czwórki dzieci. Cook musiała pracować, ponieważ za lata reklamowania ogromnej firmy wcale nie zdobyła milionów. Pierwszą dużą sumę otrzymała dopiero na początku lat 50-tych. Kupiła za nią „skromny dom” i pierwszy samochód.

Ciekawostka – firma Gerber przez lata utrzymywała tożsamość dziecka z etykiety w tajemnicy. Do 1978 roku mówiło się, że szkic przedstawia małego Humphreya Bogarta lub Elizabeth Taylor. Cook przyznaje, że już w wieku trzech lat dowiedziała się od rodziców o swojej sławie. Jak opowiada, jej własne dzieci każdemu chwaliły się sławną mamą i pokazywały na produkty Gerbera.
Dodano: 18.02.2022

Zobacz również

W Finlandii istnieje wyspa, na którą mężczyźni nie mają wstępu.
logo-head
czytaj dalej
Kristina Roth, przedsiębiorczyni z sukcesami na koncie, postanowiła wcielić w życie swoją nietypową ideę i stworzyła SuperShe Island – wyspę przeznaczoną wyłącznie dla kobiet, zlokalizowaną przy fińskim wybrzeżu.

Ten prywatny teren o powierzchni 3.5 hektara zapewnia ekskluzywne zakwaterowanie, tradycyjne fińskie sauny, programy wellness i wypoczynek blisko natury. Po zakończeniu kariery w branży IT, Roth postawiła na nową misję: stworzenie przestrzeni wspierającej kobiecą współpracę i rozwój w atmosferze swobody, poza konwencjonalnymi ramami spotkań biznesowych.

Projekt, który początkowo był blogiem i formą kobiecych warsztatów, rozwinął się w międzynarodową społeczność liczącą ponad 3 000 kobiet – skupioną na zdrowiu, samorealizacji i wzajemnym wsparciu, w miejscu, gdzie mężczyźni nie mają wstępu.
Dodano: 12.07.2025
Marka Lubella pojawiła się na Wimbledonie z transparentem stylizowanym na mistrzowską paterę – wypełnioną makaronem z truskawkami i bitą śmietaną. Kto wypatrzy ją w transmisji i wrzuci zdjęcie na IG z oznaczeniem Lubelli, może ją wygrać!
logo-head
Dodano: 12.07.2025
Dzięki Idze Świątek makaron z truskawkami po dzisiejszym finale Wimbledonu ma szansę stać się polskim Daniem Narodowym. Pisze o nim cały świat. A Lubella planuje stworzyć dedykowany makaron pod to danie.
logo-head
Dodano: 12.07.2025
Profil Make Life Harder zaproponował, by dedykowany makaron do truskawek z bitą śmietaną miał kształt rakiety tenisowej. Lubella zbiera też pomysły na wyjątkową nazwę dla tego makaronu. Macie jakiś pomysł?
logo-head
Dodano: 12.07.2025
Mężczyzna z USA kupił za 500 dolarów pomieszczenie magazynowe i odkrył w nim sejf z 7,5 miliona dolarów
logo-head
Dodano: 11.07.2025