cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Firma Cadbury słynąca z produkcji czekolady opublikowała reklamę, w której widać dwóch całujących się mężczyzn. Powstała petycja domagająca się przerwania emisji reklamy.
logo-head
czytaj dalej
Reklama Cadbury została przygotowana na 50. rocznicę powstania czekoladowego jajka - Creme Egg. Podczas spotu oglądamy różne osoby spożywające czekoladowe jajko na swój sposób. W ostatniej scenie widzimy dwóch mężczyzn, którzy dzielą się jajkiem symulując pocałunek. Zdaniem części odbiorców reklamy taki kadr jest bezpośrednią zachętą do zachowań seksualnych w reklamie, której odiorcami są dzieci.

Oburzeni widzowie zbierają podpisy pod petycją i domagają się zaprzestania emisji spotu. Zebrali już ponad 25 tysięcy podpisów. „Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów” - możemy przeczytać w petycji.

Cadbury wydała oficjalne oświadczenie, w którym podkreśliła, że jej produkty są dla wszystkich, bez względu na płeć czy orientację. „Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich” - czytamy w oświadczeniu.
Źródło:  www.youtube.com
Dodano: 25.02.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Omar Bukari za 5 milionów euro został nowym piłkarzem Widzewa Łódź, ustanawiając tym samym rekord transferowy PKO BP Ekstraklasy.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
W 2005 roku francuski pilot Didier Delsalle jako jedyny w historii wylądował helikopterem na szczycie Mount Everestu. Dzień później powtórzył manewr, żeby udowodnić niedowiarkom, że to nie był przypadek.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
Inka od lat dba o dobre relacje. Wielu z nas pamięta z dzieciństwa magiczne chwile z dziadkami lub rodzicami - czasem wystarczył łyk kawy zbożowej, by je poczuć. W tym roku Inka stworzyła grę, która przypomina, jak dobrze jest rozmawiać.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
„Rozmówki międzypokoleniowe” od INKI to gra dla dzieci, dorosłych i seniorów - bliskich lub zupełnie obcych sobie osób. Każda karta staje się pretekstem do rozmowy i poznania drugiego człowieka. Grę można pobrać do druku ze strony INKI.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
Z badań wynika, że dobre relacje międzyludzkie są kluczem do osiągnięcia szczęścia, a pielęgnowanie bliskich więzi z partnerem, rodziną, czy przyjaciółmi przynosi więcej korzyści niż pieniądze czy kariera.
logo-head
Dodano: 19.12.2025