Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.
Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.
18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.
Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.
Zobacz również
Elliott Hill zaczął pracę w Nike w 1988 roku jako stażysta. Po dwóch latach awansował na sprzedawcę, w kolejnych latach ruszyła lawina. Co rok i dwa lata otrzymywał promocję na nowe, wyższe stanowiska. W 2000 roku został wiceszefem sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią, a potem także Stany Zjednoczone i Amerykę Północną.
Debiut pierwszej konsoli PlayStation miał miejsce 3 grudnia 1994 roku w Japonii. Pierwsza PlayStation zdobyła ogromną popularność na całym świecie, sprzedając się w ponad 100 milionach egzemplarzy.
Według Bloomberga 32-letnia aktorka i piosenkarka zgromadziła majątek wart 1,3 mld dolarów. Bogactwo Seleny pochodzi nie tylko z działalności artystycznej, ale również z szeregu przedsięwzięć biznesowych. Gomez jest założycielką marki kosmetycznej Rare Beauty, która odniosła ogromny sukces na rynku.