cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Modelka z zespołem downa została twarzą kampanii marki Gucci.
logo-head
czytaj dalej
Jedną z twarzy kampanii maskary Gucci Beauty „L’Obscur” jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.

Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.

18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.

Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Źródło:  noizz.pl
Dodano: 09.10.2020
autor: Jackson

Zobacz również

Wliczając w to ilość okien, kolumny, czy wygląd poszczególnych budynków. Brytyjczyk narysował panoramę Londynu po jednym przelocie helikopterem, zachowując wszystkie detale.
logo-head
Dodano: 25.11.2024
Stephen Wiltshire, jest sawantem, który potrafi z pamięci namalować panoramę każdego miasta jakie zobaczy, oddając każdy, najmniejszy szczegół.
logo-head
czytaj dalej
Zespół sawanta to rzadko spotykany stan, gdy osoba z zaburzeniami rozwoju jest wybitnie uzdolniona w jakiejś dziedzinie, jest to związane najczęsciej z doskonałą pamięcią.

Stephen Wiltshire narysował także panoramę Rzymu, Tokio, Frankfurtu, czy Honkongu po zaledwie 45 minutowym locie. We wszystkich tych rysunkach dokładnie odwzorował liczbę kolumn, okien i ulic, mimo iż widział je tylko raz podczas krótkiej podróży.
Dodano: 25.11.2024
Z badań PMR Market Experts wynika, że Polacy "na cateringu", chcą minimalizować koszty związane z czasochłonnymi zakupami, oraz marnowaniem zakupionej nadwyżki żywności.
logo-head
Dodano: 25.11.2024
Za zebrane w porównywarce dane odpowiada firma BIOSTAT, która od kilkunastu lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze m.in. badań rynku i badań marketingowych.
logo-head
Dodano: 25.11.2024
Z racji ogromnej popularności diet pudełkowych, powstała porównywarka najpopularniejszych cateringów, w której każdy może zestawić firmy pod względem aktualnej oferty.
logo-head
Dodano: 25.11.2024