

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.
Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.
18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.
Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Zobacz również





Ten prywatny teren o powierzchni 3.5 hektara zapewnia ekskluzywne zakwaterowanie, tradycyjne fińskie sauny, programy wellness i wypoczynek blisko natury. Po zakończeniu kariery w branży IT, Roth postawiła na nową misję: stworzenie przestrzeni wspierającej kobiecą współpracę i rozwój w atmosferze swobody, poza konwencjonalnymi ramami spotkań biznesowych.
Projekt, który początkowo był blogiem i formą kobiecych warsztatów, rozwinął się w międzynarodową społeczność liczącą ponad 3 000 kobiet – skupioną na zdrowiu, samorealizacji i wzajemnym wsparciu, w miejscu, gdzie mężczyźni nie mają wstępu.
