cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's zmienia wygląd oraz kształt.
logo-head
czytaj dalej
Prezes M&M's, przyznał, że kreskówkowe postacie z reklam M&M’s będą wyglądać inaczej, by były bardziej "aktualne" i "reprezentatywne dla każdego konsumenta".

Zmiana obejmuje reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's. Symbolicznych zmian doczekają się również postacie. Żeński zielony M&M's zamieni szpilki na wygodne trampki, aby odzwierciedlić jej "niewymuszoną pewność siebie", natomiast brązowy będzie miał krótsze szpilki.

Cukierki, które od lat pojawiają się w reklamach marki, zyskały również niejednolity kolor skóry i nowy ton głosu. Marka zmieniła także kolory i kształty samych słodyczy. Odtąd w paczce M&M’S znają się cukierki w rozmaitych kształtach, rozmiarach i niejednolitych barwach - by podkreślij swoje zaangażowanie w szerzenie różnorodności.

 
Dodano: 26.01.2022

Zobacz również

Obraz termiczny przedstawiający śpiącego Husky'ego.
logo-head
Dodano: 23.12.2024
Kiedy masz 36 lat i dowiadujesz się, że jesteś w wieku mamy Kevina. Wszystkie osoby urodzone w 1988 roku są w wieku Kate McCallister.
logo-head
Dodano: 23.12.2024
Z badań wynika, że Polacy w swoich postanowieniach noworocznych chcą najczęściej zadbać o swoje zdrowie. W tym kondycję, utratę wagi oraz poprawę diety.
logo-head
Dodano: 23.12.2024
Tylko 1% ludzi trzyma się swoich postanowień noworocznych przez cały rok.
logo-head
Dodano: 23.12.2024
Jeśli przyjmiemy, że w ciągu godziny zrobimy 10.000 kroków, to codzienny godzinny spacer pozwoli tam spalić kilogram tkanki tłuszczowej po trzech tygodniach.
logo-head
Dodano: 23.12.2024