W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.
Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów.
George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.
Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13.
Zobacz również
6. Tomasz Oświeciński,
7. Adam Woronowicz,
8. Cezary Żak,
9. Paris Platynov,
10. Borys Budka,
11. Paluch,
12. Budda
13. Dominik Abus
14. MrDzinold,
15. Grzegorz Skawiński
16. Piotr Gąsowski,
17. Sobota,
18. Michał Pazdan,
19. Artur Barciś,
20. Janusz Korwin-Mikke,
21. Waldemar Obłoza
22. Rafał Brzoska,
23. Marcin Gortat,
24. Marcin Najman,