cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W chilijskiej telewizji reklamy były "wtapiane" w filmy. Miało to na celu uniknięcie przerywania filmów na tradycyjne bloki reklamowe.
logo-head
czytaj dalej

W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.

Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów. 

George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.

Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13. 

Dodano: 04.11.2024

Zobacz również

Z badań wynika, że wychowanie jednego dziecka do 18.roku życia kosztuje rodzica minimum 358.000 zł.
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Podobnie jest, kiedy gra Szwecja z Danią, na tablicy powstaje napis SWE - DEN, a pozostałe litery tworzą DEN-MARK.
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Kiedy Polska i Andora grają mecz piłki nożnej, nazwy krajów są skrócone i mamy POL-AND. Co ciekawe, pozostałe litery to AND-ORRA.
logo-head
Dodano: 14.08.2025
W Strefie Gazy panuje głód, każdy dzień przynosi wstrząsające obrazy kobiet, mężczyzn i dzieci zabi*anych podczas desperackiej próby uzyskania żywności.
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Od początku wojny w Strefie Gazy zgin*ło ponad 60 tysięcy Palestyńczyków. Każdego dnia liczba ta rośnie. A działania Izraela mają znamiona ludob*jstwa.
logo-head
Dodano: 14.08.2025