cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W chilijskiej telewizji reklamy były "wtapiane" w filmy. Miało to na celu uniknięcie przerywania filmów na tradycyjne bloki reklamowe.
logo-head
czytaj dalej

W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.

Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów. 

George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.

Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13. 

Dodano: 04.11.2024

Zobacz również

Film „Friz & Wersow. Miłość w czasach online” z oceną 2.2 wyprzedził „Smoleńsk” i wszedł do TOP3 najgorzej ocenianych polskich filmów w historii Filmwebu.
logo-head
Dodano: 06.10.2025
W Chinach broda kojarzona jest z byciem gejem.
logo-head
Dodano: 04.10.2025
Quebonafide zakończył karierę i pożegnał się musicalem Północ/Południe, który miał być tak ekskluzywny, że po wykupieniu dostępu nie dało się obejrzeć powtórki, ani cofnąć fragmentu. Materiał trafi na Canal+.
logo-head
Dodano: 04.10.2025
Tak obecnie wygląda były reprezentant Polski Emmanuel Olisadebe.
logo-head
Dodano: 03.10.2025
Mimo że w czwartek cztery polskie drużyny grały u siebie w europejskich pucharach, największą widownię przyciągnęły derby Krakowa w 1. lidze – Wieczysta kontra Wisła. Na trybunach zasiadło blisko 32 tysiące kibiców.
logo-head
Dodano: 03.10.2025