cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Ludzie na całym świecie zaczęli jeść kapsułki do prania. To nowa niebezpieczna moda
logo-head
czytaj dalej
Producenci kapsułek w najczarniejszych koszmarach zapewne nie podejrzewali, co zacznie dziać się z ich wynalazkiem zaledwie kilka lat od wprowadzenia na rynek. Wierzcie lub nie, ale ludzie na całym świecie zaczeli... jeść kapsułki do prania z detergentem w środku, a wszystko to „zwykłe wyzwanie”. 

W USA modny stał się tzw. „Tide Pod challange”. Wyzwanie polega na zjedzeniu, samym umieszczeniu w ustach lub przegryzieniu kapsułki do prania marki Tide Pod.

W Stanach Zjednoczonych i na całym świecie rośnie liczba zatruć zawartością kapsułek do prania. Firmy zajmujące się produkcją detergentów wydają nawet stosowne oświadczenia, w których ostrzegają ludzi przed spożywaniem ich produktów. W jakich to dziwnych czasach przyszło nam żyć. Musimy uświadamiać ludzi, aby nie jedli płynu do prania...

Skąd jednak to wszystko się wzięło? Cała „zabawa” zaczęła się od satyrycznego artykułu na portalu Onion, to portal podobny do polskiego aszdziennika. Narratorem jest tam mały chłopiec, którego kapsułki do prania zaczęły niesamowicie kusić. Dziecko walczy z chęcią pochłonięcia jednej z nich. 

Miał to więc być zwykły niewinny żart, a wszystko skończyło się tragicznie. Zanotowano bowiem  przypadki śmiertelne zatrucia detergentami. Uważajcie więc na siebie i po prostu myślcie. Jeśli coś zawiera w sobie toksyczne dla człowieka składniki, to po prostu tego nie jemy. To przecież oczywiste - przynajmniej dla większości ludzi. 
 
Źródło:  www.focus.pl
Dodano: 19.11.2020
autor: HjakHajto

Zobacz również

18-letni Kacper Tomasiak zakończył zawody w Engelbergu na 5.miejscu!
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Jakie rzeczy wydawały Ci się w dzieciństwie luksusem, a dziś są normą, albo po prostu możesz sobie na to pozwolić?
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Dokładnie 5 lat temu Marcin Najman czekał na stadionie Rakowa Częstochowa na Krzysztofa Stanowskiego.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Puma we współpracy z Balenciagą wypuściła buty ze zniszczonym logo w cenie 2550 zł.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Film Wojciecha Smarzowskiego "Dom Dobry" przyczynił się do wzrostu liczby zgłoszeń od kobiet szukających pomocy w sprawie przemocy domowej. W listopadzie liczba telefonów wzrosła aż o 223% względem poprzedniego miesiąca.
logo-head
Dodano: 21.12.2025