Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat w Polsce chce w przyszłości zostać zawodowymi youtuberkami, instagramerkami lub tiktokerkami.
czytaj dalej
Badanie "Aspiracje dziewczynek w Polsce" powstało dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska.
"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.
Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.
Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
Źródło: marketingprzykawie.pl

Dodano: 09.03.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat.

Dodano: 21.11.2025
Dodano: 21.11.2025