cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat w Polsce chce w przyszłości zostać zawodowymi youtuberkami, instagramerkami lub tiktokerkami.
logo-head
czytaj dalej
Badanie "Aspiracje dziewczynek w Polsce" powstało dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska.

"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.

Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
Źródło:  marketingprzykawie.pl
Dodano: 09.03.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Trener Reprezentacji Ukrainy, Sergiy Rebrov, przyznał, że jeśli Ukraina awansuje do finału baraży i spotka się tam z Polską, to na 100% mecz nie odbędzie się w Polsce.
logo-head
Dodano: 21.11.2025
Największą wartością dla polskiej młodzieży pozostaje rodzina.
logo-head
Dodano: 21.11.2025
Dla młodych osób w wieku 11-17 lat największym autorytetem jest mama, tata, a na trzecim miejscu Robert Lewandowski.
logo-head
Dodano: 21.11.2025
Najwięcej polskich dzieci chciałoby zostać w przyszłości influencerami i budować karierę w mediach społęcznościowych.
logo-head
czytaj dalej
Najnowszy raport "Młodzi i przyszłość – Aspiracje edukacyjne i zawodowe dziewczyn i chłopców w Polsce" rzuca światło na to, kto i co kształtuje marzenia oraz wybory młodego pokolenia. Badanie objęło dzieci i młodzież w wieku od 11 do 17 lat. 
Dodano: 21.11.2025
Rada Miasta Krakowa podjęła uchwałę w sprawie wprowadzenia zakazu odpalania fajerwerków, petard, ogni sztucznych i innych materiałów pirotechnicznych w okresie całorocznym na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
logo-head
Dodano: 21.11.2025