cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat w Polsce chce w przyszłości zostać zawodowymi youtuberkami, instagramerkami lub tiktokerkami.
logo-head
czytaj dalej
Badanie "Aspiracje dziewczynek w Polsce" powstało dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska.

"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.

Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
Źródło:  marketingprzykawie.pl
Dodano: 09.03.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

18-letni Kacper Tomasiak zakończył zawody w Engelbergu na 5.miejscu!
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Jakie rzeczy wydawały Ci się w dzieciństwie luksusem, a dziś są normą, albo po prostu możesz sobie na to pozwolić?
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Dokładnie 5 lat temu Marcin Najman czekał na stadionie Rakowa Częstochowa na Krzysztofa Stanowskiego.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Puma we współpracy z Balenciagą wypuściła buty ze zniszczonym logo w cenie 2550 zł.
logo-head
Dodano: 21.12.2025
Film Wojciecha Smarzowskiego "Dom Dobry" przyczynił się do wzrostu liczby zgłoszeń od kobiet szukających pomocy w sprawie przemocy domowej. W listopadzie liczba telefonów wzrosła aż o 223% względem poprzedniego miesiąca.
logo-head
Dodano: 21.12.2025